طرح

گفتگو روی مسایل فرهنگی-اجتماعی-سیاسی

طرح

گفتگو روی مسایل فرهنگی-اجتماعی-سیاسی

انتخابات و سرنوشت

موعد ثبت نام نامزدان انتخابات پارلمانی در افغانستان عنقریب رو به اتمام است. یکی ازدوستان خوب در همین روزها تصمیم گرفته شده است (از جانبی حزب نما) که در انتخابات به عنوان نامزد از ولایت کابل ایستاد شود. دوستم جوان است و تا مقطع ماستری دانش دارد می خواهم پیروز شود. من به فراهم شدن تشکلات جوان ، همسو با سیاست عصری و اصل شهروندی فکر می کنم. حزب و سازمان برآمده از کشش و کنش های قبیلوی- سنتی به نظر من مارا به طرف بحران میبرد، لذا با وجود توجه کردن به حقایق امروز نیاز گردهم آیی قشریست آگاه، دلسوز و دور نگر که می تواند برآیندهای منفی دردو محرومیت را کم رنگ تر کرده و عقلانیت را وارد سیاست و اجتماع نماید. به وجود آمدن این حرکت در بین هزاره ها بیشتر مساعد است آنچه فعلن لازم است آسیب شناسی حرکت های تاریخی ماست و همینگونه چندتا چشمی دورنگرتر.....

نظرات 1 + ارسال نظر
صمیمی سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://samimiaf.blogfa.com/

سلام
اول آن دوست خوب کی است؟
دوم موفقیت نصیب جناب عالی و آن دوست خوب
سوم یک ترجمه نو دارم
لطفن یک نگاه به آن هم بیندازید
بدرود
---
من وبلاک شمارا لینک داده ام
شما هم اگر لطف کنید بهتر خوشحال می شوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد